Urząd Gminy Jasienica informuje, że w sprawach związanych ze zgłaszaniem usterek instalacji fotowoltaicznej prosimy kontaktować się z SERWISEM TECHNICZNYM MPL Energy Sp. z o.o.
WSZELKIE PRACE SERWISOWE NALEŻY PROWADZIĆ PRZY WYŁĄCZONYM FALOWNIKU.
W obwodach DC zawsze gdy jest widno występuję napięcie. Czynności serwisowe powinien prowadzić wykwalifikowany personel.
Szczegóły rozwiązań technicznych znajdują się w dokumentacji wykonawczej instalacji fotowoltaicznej.
Instrukcja falownika Zever Solar Zeverlution 3000S szczegółowo opisuje postępowanie i obsługę i jest dostępna na stronie producent w j. polskim pod poniższym linkiem:
Instrukcja obsługi dla portalu Zever Cloud (monitoring) w j.polskim dostępna pod poniższym linkiem:
https://www.zeversolar.com/fileadmin/user_upload/pdf/usermanuals_pl/zevercloud_user_manual_pl.pdf
W sprawach związanych ze zgłaszaniem usterek prosimy kontaktować się z serwisem MPL Energy Sp. z o.o.
MPL Energy Sp. z o.o.
Ul. Wschodnia 40
44-119 Gliwice
serwis@mplenergy.pl
- 797 407 367
- 797 182 483
W przypadku awarii wymagających natychmiastowej reakcji proszę poza godzinami pracy serwisu o sms na podane powyżej numery telefonów o treści „Proszę o pilny kontakt, awaria w instalacji PV".
Serwis w możliwie najszybszym terminie nawiąże z Państwem kontakt.
Stowarzyszenia Aglomeracja Beskidzka informuje o terminach konsultacji w gminie Jasienica doradcy ds. energii i klimatu.
OSTRZEŻENIE DLA WNIOSKODAWCÓW I BENEFICJENTÓW PROGRAMU „CZYSTE POWIETRZE”
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie ostrzega wnioskodawców i beneficjentów programu „Czyste Powietrze”.
OSTRZEŻENIA METEOROLOGICZNE ZBIORCZO NR 72 – PRZYMROZKI
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowy Instytut Badawczy Biuro Prognoz Meteorologicznych w Krakowie wydało ostrzeżenia meteorologiczne zbiorczo nr 72 – przymrozki.